Choroby autoimmunologiczne: Diagnoza, leczenie i zarzÄ…dzanie
propagowanie jest przynoszÄ…cÄ… efekty odmianÄ… zachÄ™cenia klienta do zainteresowania produktem, usÅ‚ugÄ… lub logotypem. Promowanie oraz nakÅ‚anianie do skierowania na dany wyrób to reklama. Jest ona ukierunkowana wyÅ‚Ä…cznie na transakcje okreÅ›lonej firmy – przetestuj ANCHOR. to znaczy, że produkujÄ…c, a nastÄ™pnie wyÅ›wietlajÄ…c spot reklamowy, można sobie pozwolić zachwalać, zachÄ™cać oraz pokazywać produkt wÅ‚asnej marki, nie porównujÄ…c z takim samym wyrobem innego producenta. Tak wyglÄ…dajÄ…ca forma reklamy jest zabroniona. Nie wolno prezentować marki rywalizujÄ…cej w swojej reklamówce, bez wzglÄ™du na to, czy chcemy wyÅ‚Ä…cznie o niej nadmienić, czy także, co jest nie etyczne oczernić konkurujÄ…cÄ… na pÅ‚aszczyźnie rynkowej jednostkÄ™ gospodarczÄ… lub ewentualnie jej produkt. wolno jednakże użyć stwierdzenia o nie zastÄ…pieniu swojego wyrobu w stosunku do innych, bez podania konkretnych rywali. wyjaÅ›niajÄ…c to,można o wÅ‚asnym wyrobie twierdzić czy wypisywać, iż jest on jedyny w swoim rodzaju w branży, że jest numerem jeden, że jedynie ten towar speÅ‚ni oczekiwania czÅ‚owieka. Nie można tutaj uciekać odprawdy, ale wÅ‚aÅ›nie owa forma jest tolerowana.
1. Otwórz link
2. Wejdź
5. Czytaj dalej